Heen&Weer, Up&Down

Geen vervolg-bericht meer van het eerste trainingskamp in Sabaudia. Laatste dagen van het kamp werd ik ziek; toch te ver de grenzen van mijn lichaam opgezocht, met als gevolg lichte koorts en een ellendig gevoel.

Inmiddels zijn we alweer ruim een week terug in Nederland. Afgelopen week werd een vervolg gegeven aan de intensiteit die we draaiden op trainingskamp. Ik heb die week enigszins met wat up&downs doorlopen. Joeri en ik hadden sommige roeitrainingen dat het enorm goed en lekker ging, maar dan de dag erna was totaal het tegenovergestelde. Zo ook fysiek; ergo- en krachttrainigen die super gaan, maar dan weer als gevolg dat je tegen het zieke aan zat. Het patroon: Dagje knallen, dagje rustig aan!!

Komend weekend (vrijdag&zaterdag) weer time-trials in de 2- en 4- over 6km in Almere. Joeri en ik hebben inmiddels een oplossing: Niet nadenken, harder duwen. Net als op het WK!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten